Pipedrive Support

Je Nederlandstalige hulplijn voor Pipedrive.

Sneller en in je eigen taal antwoord op je vragen.

Support via Pipedrive gaat via een Engelstalige chatbot. En doorverbonden worden met een persoon van vlees en bloed is niet altijd makkelijk. Ben je dan eindelijk aan de beurt? Dan is je probleem uitleggen in het Engels toch nét even wat ingewikkelder dan in het Nederlands. Dat kan anders, via ons.

 👆Dan krijg je direct toegang tot onze Nederlandstalige support 👆

Sneller antwoord op je vraag.

Niet lang wachten tot je iemand spreekt. Nee, gauw iemand aan de lijn.

In het Nederlands.

Je vraag uitleggen in het Nederlands is toch nét even wat makkelijker.

Met iemand van vlees en bloed.

Vergeet de chatbot van Pipedrive. Bij ons word je direct geholpen door een echt persoon.

Pipedrive support via ons. Zo werkt dat

Van makkelijke tot moeilijke vragen. Je krijgt altijd een goed antwoord.

Klanten geven ons 4,9 sterren

“Snel draagvlak en directe oplossingen.”

“Binnen no-time was er draagvlak bij het hele team en ontstonden er waanzinnig goede ideeën. En als we ergens mee zitten is het met een belletje vaak meteen opgelost.”

“Diepgang en volledige keuzevrijheid.”

“Fijn dat onze gesprekken snel de diepte in gingen doordat werkprocessen direct werden begrepen. Daarnaast is de volledige keuzevrijheid een must!”